« بسمه تعالی »
اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد
تجاری-صنعتی انزلی در راستای تکریم ارباب رجوع و اخذ شکایات، اعلامات، پیشنهادات و
انتقادات از عملکرد مدیران و کارکنان این سازمان و دریافت اعلامات ارشادی در جهت
بهبود وضع موجود ، آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و اعلامات سازنده از سوی
کلیه فعالان اقتصادی و شهروندان محترم به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.
چنانچه از نحوه ارائه خدمات هریک از کارکنان، مدیریت ها وادارات
تابعه سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا
عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته
و شخصا ذینفع آن می باشید، شکایت خود را به یکی از صور ذیل ثبت نموده تا وفق قوانین
و مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد.
الف : ارایه شکایات و اعلامات به صورت حضوری
اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی
انزلی جهت دریافت اخبار و اطلاعات از مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی و سایر
شهروندان ، طرح ملاقات حضوری با مدیر کل مربوطه را اجرا نموده بطوریکه اشخاص مذکور
می توانند در روزهای دوشنبه هر هفته
از ساعت 9 الی 12 با مراجعه به سازمان منطقه آزاد انزلی ، طبقه پنجم،
اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد نسبت به ارایه شکایات، اعلامات، انتقادات و
پیشنهادات خود به صورت حضوری اقدام نمایند.
ب : ارایه شکایات و اعلامات غیرحضوری
در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله
با فساد مصوب 07/08/1390 مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی
انزلی ، در دو بخش شکایات و اعلامات ایجاد گردیده است:
ب-1) شکایات: لطفا در زمان ارایه شکایات به نکات
زیر توجه فرمایید.
1) شکایات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی
مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود و شکایت هایی که دارای اطلاعات
ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود ، رسیدگی
نخواهد شد .
2) هنگام ورود اطلاعات ، حتماٌ شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید تا امکان
ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف رسیدگی شکایت به شما فراهم گردد. لازم
به ذکر است در نگهداری شماره پیگیری و عدم افشای آن به دیگران دقت و توجه لازم را داشته باشید.
3) در شکواییه علاوه بر بیان خواسته بصورت مشخص و شفاف؛ از پراکنده گویی و کلی
گویی خودداری نمایید.
4) مفاد شکایت مستند به قوانین ، مقررات جاری و ابلاغی سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی
انزلی باشد.
5) مدارک لازم و مثبته مندرج در شکواییه را ضمیمه شکایت نمایید.
6) درخواستهای اشتغال، کمکهای مالی، مساعدت و نظایر آن که از طریق این
سامانه ارسال گردد، قابل پیگیری، رسیدگی و
اظهار نظر نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7) در صورتی که قبلاَ شکایت خود را به روش دیگری اعم از حضوری، مکاتبه پستی و ...
ارسال نموده اید و موضوع شما در حال رسیدگی
است ، از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید .
8) در صورتی که مشخص گردد شکایت مغرضانه بوده و شاکی
تعمدا" اقدام به طرح شکایت بی اساس و خلاف واقع علیه اشخاص و کارکنان این
سازمان نموده است؛ موضوع قابل رسیدگی نبوده و اقامه دعوا در مراجع ذیصلاح بر علیه
شاکی برای مشتکی عنه محفوظ می باشد.
(تکمیل تمامی موارد زیر الزامی شود.)
نام و
نام خانوادگی : ..............................................................
نام
پدر:...........................................
میزان
تحصیلات : ...................................................
عنوان
شغلی : همکار5 فعال اقتصادی5 دهیار/ شورا 5 شخص حقیقی5
محل
خدمت/ محل فعالیت :
.....................................................................
موضوع
فعالیت :
..............................................................................
سابقه
خدمت در سازمان / مدت فعالیت در منطقه :
...................................................
شماره تماس :
........................................................
عنوان شکواییه
:...........................................
متن شکواییه:.....................
مدارک پیوست: |