وی با ارائه تحلیلی از جایگاه پیگیری امور در ساختار اداری، یکی از ویژگی های بارز رییس جمهور شهید را پیگیری متمایز امور از سوی ایشان عنوان کرد و گفت: در اصول مدیریتی، در ارزیابی عملکرد مدیریتی 20 درصد برنامه ریزی و تعیین کار را به خود اختصاص می دهد و 80 درصد نیز پیگیری تا حصول نتیجه را در بر می گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح براینکه تکریم ارباب رجوع و رفع دغدغه های مردم باید در اولویت کاری قرار گیرد، اضافه کرد: درقبال تکریم ارباب رجوع، تک تک پرسنل سازمان مسئول می باشند و این مهم برآمده از اصول اسلامی،اخلاقی و حرفه ای می باشد،چراکه حضور ما برای خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع است.
وی جدیت در اجرای نظام مسائل احصاء شده برای بخش های مختلف کاری و اداری سازمان منطقه آزاد انزلی را در ارزیابی عملکرد مدیران سازمان متبوع خود حائز اهمیت اعلام نمود و گفت: باید تسریع و تدقیق در اجرای امور و برنامه ها و توجه به پیگیری تا حصول نتیجه هدفگذاری شده در اولویت کاری همه بخش های سازمان قرار گیرد.
گفتنی است در ادامه معاونین و مدیران مختلف سازمان منطقه آزاد انزلی به بیان عملکرد و برنامههای پیشنهادی خود با محوریت نظام مسائل سازمان پرداختند.