• ساعت : ۱۵:۵۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 259
  • کد خبر : ۲۱۲۷
next    /  4 prev
گامی دیگر جهت صادرات از طریق مجتمع بندری کاسپین
انعقاد تفاهم‌نامه همكاری سازمان منطقه آزاد انزلی و شركت سیمان آبیك
به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای بهره‌گیری حداکثری از زیرساخت‌های ایجاد و تکمیل شده در مجتمع بندری کاسپین و اتصال این مجموعه به خط ریل سراسری، تفاهم‌نامه همکاری این سازمان و شرکت سیمان آبیک منعقد شد.

تفاهم‌نامه مذبور که از سوی محمدسجاد سیاهکارزاده، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این سازمان و عبدالمجید نیکنام جهرمی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت مذبور به امضا رسید مشتمل بر هشت ماده، هشت بند و دو تبصره بوده که به مدت یک سال با قابلیت تمدید می‌باشد.
مهم‌ترین محور توافق شده میان طرفین در این تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو طرف باهدف توسعه صادرات و ترانزیت محصولات تولیدی کارخانه سیمان آبیک از طریق مجتمع بندری کاسپین است.
تبدیل منطقه آزاد انزلی به یکی از مسیرهای صادراتی سیمان آبیک، تسهیل فرایندهای اداری، اعمال بسته‌های حمایتی و تخفیفی، همکاری در زمینه بازاریابی محصولات تولیدی و معرفی نمایندگانی جهت اجرای تفاهم‌نامه فوق از مهم‌ترین موضوعات مورد تفاهم قرار گرفته در قالب این همکاری مشترک می‌باشد.
گفتنی است در جریان این تفاهم‌نامه معاونین و مدیران دو طرف حضور داشتند، طرفین بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و مزیت‌های نخستین منطقه آزاد شمال کشور به‌منظور توسعه و تنوع‌بخشی به سبد کالایی و بازارهای مصرف کالاهای ایرانی در حوزه اوراسیا و دریای کاسپین تأکید کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0