« بسمه تعالی »
اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد
تجاری-صنعتی انزلی در راستای تکریم ارباب رجوع و نظارت بر فعالیتهای سازمان در جهت
بهبود مستمر وضع موجود، آماده دریافت هرگونه شکایات، اعلامات، پیشنهادات و
انتقادات از عملکرد مدیران و کارکنان این سازمان از سوی کلیه فعالان اقتصادی و
شهروندان محترم به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.
چنانچه از نحوه ارائه خدمات هریک از کارکنان، مدیریت ها وادارات
تابعه سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا
عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته
و شخصا ذینفع آن می باشید، شکایت خود را به یکی از صور ذیل ثبت نموده تا وفق قوانین
و مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد.
1) ارایه شکایات و اعلامات به صورت
حضوری
اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی
انزلی جهت دریافت اخبار و اطلاعات از مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی و سایر
شهروندان ، طرح ملاقات حضوری با مدیر کل مربوطه را اجرا نموده بطوریکه اشخاص مذکور
می توانند در روزهای دوشنبه هر هفته
از ساعت 9 الی 12 با مراجعه به اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد واقع در طبقه
پنجم ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی، نسبت به ارایه شکایات، اعلامات به
صورت حضوری اقدام نمایند.
2) سامانه پیام کوتاه : شهروندان و فعالان اقتصادی همچنین می توانند شکایات و اعلامات خود را جهت
رسیدگی از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 50002981 ارسال نمایند.
3) وب کیوسک : فعالان اقتصادی و سایر شهروندان می توانند شکایات و
اعلامات خود را از طریق دستگاه وب کیوسک مستقر در طبقه ی اول ساختمان
اداری منطقه آزاد انزلی ثبت و پیگیری نمایند .
4) صندوق دریافت شکایات و اعلامات : در راستای تسهیل در ارایه شکایات و اعلامات از سوی فعالان اقتصادی و شهروندان،
صندوق هایی در مجتمع های فاز تجارت وگردشگری، شهرک های صنعتی محدوده منطقه، مرکز
نمایشگاهها و همایش ها و ساختمان اداری منطقه آزاد انزلی تعبیه گردیده است.
5) ثبت شکایات و
اعلامات در سامانه
در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله
با فساد مصوب 07/08/1390 مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی
انزلی ، در دو بخش شکایات و اعلامات ایجاد گردیده است:
5-1) شکایات: لطفا در زمان ارایه شکایات به نکات
زیر توجه فرمایید.
v شکایات باید مدلل و مستند
باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود و شکایت
هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی
احراز نشود ، رسیدگی نخواهد شد .
v هنگام ورود اطلاعات ، حتماٌ شماره تلفن
همراه خود را وارد نمایید تا امکان ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف
رسیدگی شکایت به شما فراهم گردد. لازم به ذکر است در نگهداری شماره پیگیری و عدم افشای آن به
دیگران دقت و توجه لازم را داشته باشید.
v در شکواییه علاوه بر بیان خواسته بصورت
مشخص و شفاف؛ از پراکنده گویی و کلی گویی خودداری نمایید.
v مفاد شکایت مستند به قوانین ، مقررات
جاری و ابلاغی سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی باشد.
v مدارک لازم و مثبته مندرج در شکواییه را
ضمیمه شکایت نمایید.
v درخواستهای اشتغال، کمکهای مالی،
مساعدت و نظایر آن که از طریق این سامانه
ارسال گردد، قابل پیگیری، رسیدگی و اظهار نظر نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد
شد.
v در صورتی که قبلاَ شکایت خود را به روش
دیگری اعم از حضوری، مکاتبه پستی و ... ارسال نموده اید و موضوع شما در حال رسیدگی است
، از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید .
v در صورتی که مشخص گردد شکایت مغرضانه بوده و شاکی
تعمدا" اقدام به طرح شکایت بی اساس و خلاف واقع علیه کارکنان این سازمان نموده
است؛ موضوع قابل رسیدگی نبوده و اقامه دعوا در مراجع ذیصلاح بر علیه شاکی برای مشتکی
عنه محفوظ می باشد.
5-2) اعلامات :
در مواردی که به
عنوان یک فعال اقتصادی و شهروند وظیفه مدار، قصد اعلام آسیب یا سوء جریان در
محدوده منطقه را دارید، موضوع را از طریق بخش اعلامات ثبت نمایید.
ورود به سامانه ثبت شکایات و
اعلامات